Sveriges sexigaste män

1. Magnus Betnér, komiker:
Han har humor och intelligens och det är något som vi alla tänder på. Därför är det inte så konstigt att Magnus Betnér är Sveriges sexigaste man just nu. Att han är sarkastisk i sina skämt är bara underhållande och finns det någon kille därute som vill fånga mitt intresse ska han i likhet med Magnus dra några sarkastiska skämt och prata jämställdhet, då har du verkligen fått mig på kroken.


2. Henrik Lundqvist, ishockeymålvakt:

Att han döljer sitt ansikte med en stor mask gör bara att man blir ännu mer nyfiken. Ishockey har aldrig varit roligare än när Henrik Lundqvist började sin Bambi-karriär. Tråkigt nog är han tillsammans med en tjej sedan fyra år tillbaka, men drömma går ju. Har du vägarna förbi USA ska du absolut se Henrik försvara hedern och målet i New York Rangers. Henrik Lundqvist har allt en tjej kan önska sig!


3. Linus Wahlgren, skådespelare:

Han är så grymt snygg i "Hundtricket" att jag går åt. Någon vidare skådespelare är han väl inte, men utseendet är ju det första man lägger märke till. Och han är lätt den snyggaste i Wahlgren-klanen.

4. Peter Jihde, sportkommentator:

Med sin charmiga dialekt och klarblå ögon får han mig att smälta framför tv-rutan.


5. Jonas Karlsson, skådespelare:

Egentligen är han inte så värst snygg men vad spelar det för roll när han har charm i överflöd? Jag kan i alla fall titta om och om igen på "Hans och hennes" och "Miffo" och önska att jag var Helena af Sandberg i "Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö".

6. Magnus Hedman, före detta fotbollsproffs:
Intresset för Magnus har blivit större på senare år när hans kärleksliv med Magdalena Graaf blommar och vissnar titt som tätt i svenska kvällstidningar och vi frossar i skilsmässorykten och blir gärna extramamma till Magnus bedårande söner.


7. Sigge Eklund, författare:
Den här bloggande tvåbarnspappan har ett klassiskt utseende man aldrig tröttnar på.


8. Henrik Larsson, fotbollsproffs:
Sötnosen från Helsingborg satte många flickhjärtan i brand på 1980-talet med sina rastaflätor, men det är när Henke har rakad skalle som han är så där grymt sexig att andningen blir en plåga. Hans butterhet är alltid lika charmig och fotboll har aldrig varit så intressant som nu.

9. Mikael Persbrandt, skådespelare:
Egentligen har jag aldrig förstått varför mina tjejkompisar kvider av lycka när Beck-filmerna visas varje söndag. Men nu förstår jag. Mikael Persbrandt har en aura utan dess like och att han utmålats som lite av en bad boy i svenska medier gör bara vårt intresse ännu större.

10. Thomas Bodström, justitieminister:

Att han är fyrbarnspappa och har ett förflutet inom allsvensk fotboll ökar bara attraktionen hos kvinnor. Jag skulle gärna se han som socialdemokraternas näste partiledare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha..jag tycker listan tyder på ganska dålig smak.

Postat av: Angelica

Anonym: Ja, men det är ju bara bra, då får jag alla godingar för mig själv!

2006-09-24 @ 15:01:12
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: (:

hah, henrik lundqvist.. både sexig och duktig (;

2006-09-30 @ 20:24:36
Postat av: Angelica

(=: Ja, han är hur duktig som helst och väldigt, väldigt sexig.

2006-10-02 @ 11:09:06
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Anonym

ja henrik lundqvist är verkligen sexig, tänk bara den där hockeykroppen..

2006-10-06 @ 19:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback