Listor is the shit

PERSONLIGT
1. Vad heter du? Angelica
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jocelyn eller Summer
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Fredrik
4. Vilket stjärntecken är du? Kräfta men mer lejon eftersom jag är så självupptagen
5. Vilken årgång är du? 1987
6. Var bor du? För tillfället i Värmland
7. Var skulle du bo om du fick välja? Göteborg, Halmstad eller London
8. Vilken skola går du på och vilken linje? Molkoms folkhögskola, journalistlinjen
9. Vilken klass? Första året
10. Vad vill du bli när du blir äldre? Klok

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 162 ½ cm (den där halvan är viktig)
2. Hur mycket väger du? Normalt
3. Hårfärg och frisyr? Brunt axellångt
4. Ögonfärg? Grön
5. Mest nöjd med? Mina ögon
6. Skostorlek? 37
7. Har du några piercingar/tatueringar? En svart soltribal mellan skuldrorna

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Min nya bruna skinnjacka
2. Vad använder du just nu för skor? Leopardfärgade ballerinaskor, svart/rosa Reebok-skor
3. Favoritfärg på kläder? Lila
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Klänningar
6. Favoritaffärer? Vila, MQ, Carlings och VeroModa
7. Hur mycket köper du kläder för i månaden? 500-1000 kronor
8. Favoritmärke? Vila
9. Vad har du för byxstorlek? 28
10. Vad har du för tröjstorlek? Medium

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Stort
2. Vilken färg på tapeterna? Blå/lila
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Vitt, blått och lila
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Min dubbelsäng eftersom man sover så skönt i den
5. Vad vill du ändra där inne? Tapeterna
6. Vad har du där inne av följande:
a) TV? Ja
b) Video/dvd? Ja
c) Dator? Nej, man ska inte ha det i ett sovrum, det påverkar sömnen negativt
d) Stereo? Ja
e) Telefon? Ja
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Hela byn, skog och berg
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Läser, skriver, har sex, tittar på film, lyssnar på musik och sover
9. Vem förutom du brukar oftast sova i din säng? Thomas och Texas
10. Favoritpryl i rummet? Mina fotografier av Texas

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Björn
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Kvitton
b) Handväska just nu? Plånbok, nycklar, lypsyl, handkräm, tuggummi, penna och anteckningsblock
3. Vad är du beroende av? Kärlek och frisk luft
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Den vanliga vit/blå
6. Vad tror du på? Evig kärlek
7. Vad köpte du senast? Ahlgrens bilar
8. Har du något husdjur? Min hund Texas
9. Vad bor du i? För tillfället i en liten etta på ett internat, annars en stor villa

SENASTE PERSONEN SOM
1. Sov i din säng: Thomas
2. Såg dig gråta: Thomas
3. Fick dig att gråta: Pms
4. Du pratade med: Mamma
5. Du delade en drink med: Johanna
6. Du gick på bio med: Min klass
7. Du gick på stan med: Mamma, Lena och Simon
8. Skällde på dig: Mamma
9. Skickade ett e-mail till dig: Min lärare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback