A night to remember

Nästan alla löften och förväntningar inför kvällen infriades. Men vilka det var behåller jag för mig själv. Jag hade dock chansen att gå upp och sjunga på scen tillsammans med Bryan Adams. En duett med låten "When you´re gone". Alla flickor räckte upp händerna, sen när han frågade om man verkligen kunde sjunga så sjönk modet och händerna hos de flesta. En tjej från Filipstad gav sig dock inte utan fick äran att sjunga med Bryan och kyssa han på kinden. Det kunde varit jag! Och nu i efterhand borde det ha varit jag, för den tjejen sjöng sämre än den värsta Idol-kandidaten man kan tänka sig.

Hursomhelst var det en musikupplevelse utöver det vanliga. Bryan Adams ger allt på scen och det syns verkligen i hans ansikte hur mycket han älskar att få spela. Han höll inte på med divalater som att komma sent in på scenen bara för att verka cool, nej, han kom på utsatt tid och spelade "Summer of 69" i orginalskick. När han spelade sina vackra ballader "Everything I do (I do it for you)", "Heaven" och "Please forgive me" var tårarna inte långt borta.

Och vem fan var det som påstod att Bryan Adams inte var snygg? Han är den sexigaste 47-åringen jag någonsin sett! Jag tror jag är kär.

Bryan, when you sing I´m in heaven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback