Studio 54

Jag har varit så grymt bakis idag. Varför tror jag att jag kan dricka lika mycket som de stora grabbarna? Jag vet inte var min gräns går. Jag vet ärligt talat inte ens om jag har någon gräns.

Fast det var en grymt rolig utekväll! Studio 54 tema är så skönt, man kan flippa ut totalt och leva sig in i den amerikanska drömmen med sex, droger och rock´n´roll. Fast med lagliga droger förstås.

En liter vin, två drinkar och en lakritsshot blev mitt intag för kvällen. Omdömet tappade jag på vägen. Thomas och Christoffer kom in gratis för att de tog av sig till bara överkroppar och blev insmorda med glitter. Jag skulle också få gå in gratis om jag tog av mig tröjan. Fast lyckligtvis var Ida snäll och betalade in mig innan jag blev Borlänges mest visade filmklipp.

Nej, nu ska jag lägga mig i min nybäddade säng och se på "Den oändliga historien".

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! va? är det sant? hur vet du det? (att kate hudson har elva tår alltså:P)

Postat av: Estelle

Bra blogg

2006-10-26 @ 12:48:16
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Angelica

Estelle: Åh, tack, vad glad jag blir! :)

2006-10-26 @ 14:33:55
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback