Personfakta

Personfakta:
Namn: Angelica
Kön: Kvinna
Ålder: 19
Längd: 162 cm
Smeknamn: Anki, Ankan
Hårfärg: Rödsvart för tillfället, naturligt mörkblond
Ögonfärg: Brungröna


Har du någonsin:
Ätit sushi: Nej
Stått på scen: Ja, flera gånger
Varit ihop med någon som varit otrogen: Jag är fortfarande misstänksam
Klättrat på berg: Ja
Sett vita huset: Ja, på TV


Antingen eller:
Spets eller satin: Spets
Regn eller snö: Snö
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår
Matte eller engelska: Engelska


Motsatta könet:
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Ja
Vet den om det: Det hoppas jag efter ett snart fyra år långt förhållande..
Vad tittar du först på hos en man: Ansiktet


Inom de 48 timmarna:

Kramat någon: Ja
Kysst någon: Ja
Bråkat med en kompis: Nej


Gillar du att:
Ge kramar: Ja
Ge massage: Nej
Gå promenader i regnet: Ja, det är mysigt


Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: Jobbade, solade och badade
Svär du för mycket: Mamma tycker det
När duschade du senast: Igår kväll
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Mörkblå
Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen
Vad är bredvid dig just nu: En mobil, lypsyl och en spanskaordbok
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Trä
Vad var det sista du åt: Frukost
Har du en lavalampa: Jag hade en på tiden det begav sig
Hur är vädret just nu: Strålande solsken
Vad gjorde du igår kväll: Jag badade skumbad och drack whiskey
Vem pratade du sist med på telefon: Jag undviker telefoner, cancerrisken..
Vad gör dig glad: Lyckliga människor runt omkring mig
Vart skulle du vilja du åka just nu: Till Prag och shoppa
Vill du ha barn: Ja
Vad ska dom heta: Casper, Julia och Jocelyn


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har precis kommit hem från en helg i Prag :D

2006-11-01 @ 10:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback