Listetta

Är du vegetarian? Ibland, när jag känner för det.
Hur många seriösa förhållanden har du haft?
Två.
Har du något jobb? Nej, jag studerar.

När gjorde du senast något riktigt dumt? Jag är felfri.
Vad tycker du om sex före äktenskapet? Det är upp till var och en.
Barndomsidoler? Per Bjurman. 

Vad tycker du är äckligt?
Porr, snus, cigaretter, incest, pedofili och fördomar.
Vad har du på dig just nu?
Myskläder.
Har du något beroende?
Lypsyl.

Vem delar du flest minnen med? Familjen, vänner och Thomas.
Vad stör du dig på? Negativa människor.
Hur många har du kysst? Fler än jungfru Maria men färre än Madonna.

Vilken tidning läser du? SOLO, Glamour, Aftonbladet, Expressen, Dala-Demokraten.
Vilken frisyr har du? För kort, för ofärgat, för naturligt.
Vad gör dig till en bra människa? Jag är engagerad, hjälpsam och pålitlig.

När spydde du senast?
Förra helgen efter för mycket vin i ett alldeles för snabbt tempo.
Är du en bra flickvän? Numera är jag det.
Vad vill du helst ha nu? Thomas.

Är du flörtig?
Ja, det skulle man kunna säga.
Favoritkaka? Frozen cheesecake.
Vad gör du just nu? Sitter i journalistsalen vid datorn och tittar på "The 70´s show"samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Roffe

Ingen är felfri så det var ett riktigt dåligt svar

2006-10-11 @ 18:12:19
Postat av: Petri

Med mej ere bara bra, sista året på gymnasiet, så det e kul! Ballt att du pluggar till journalist, det är säkert sjukt roligt yrke...!

2006-10-11 @ 18:34:11
Postat av: Angelica

Roffe: Du känner inte till min ironi med andra ord.

Postat av: sanna

rolig lista! och härliga svar! ;D

2006-10-15 @ 16:11:22
URL: http://spaderdam.webblogg.se/
Postat av: Angelica

Sanna: Haha, tack tack. Du får låna den om du vill!

2006-10-16 @ 09:31:36
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Sara

Denna listan lånar jag ;D Ha! Allt bra annars gumman?

2006-10-28 @ 20:03:18
URL: http://www.luxuriouspearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback