Utekväll

Lördagen var helvild. Jag var klädd i "den lilla svarta", leggings, Vagabond-pumps och en fin svart blomma i den sneda tofsen (hade inte tid med några avancerade håruppsättningar). Jag fick komplimanger av båda könen och blev även bjuden på en drink av en sann gentleman som gillade min mage (den enda delen på min kropp som jag verkligen är missnöjd med). 

Jag hade en konstig känsla när jag gick in på krogen. En oförutsedd återträff av gymnasieklassen. Jag träffade flera underbara brats från snobbskolan och vi dansade, kramades och pussades i evigheter. Jag fick även en rolig komplimang av fröken Fagrell: "Angelica, du är så skönt elak och ärlig och det är det jag älskar med dig". Hon har fullständigt rätt. Jag har aldrig varit finkänslig utan människor som ber mig om min åsikt  får vara beredda på mina, ibland, hänsynslösa svar. Det är dagens sanning.

Flera  personer kom fram och hejade på mig i lördags och jag som brukar ha stenkoll på ansikten och namn fick total blackout. Jag skyller på alkoholen. Hursomhelst var det en fantastisk utekväll, fast nu ska jag hålla mig i skinnet fram till juldagen. Typ.

Liten ordlista:

Snobbskolan: Hagagymnasiet i Borlänge där alla rikemansslyngel pluggar samt alla wannabes, och ja, även en del från den övre medelklassen som det så fint heter. 

X-cider X-mas

Kommentarer
Postat av: Linda faggis

Nej du anki, jag pluggar också på haga. är ingen jävla brat...;);) Pöss

2006-11-28 @ 22:05:05
Postat av: Angelica

Linda faggis: Haha, från övre medelklassen då.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback