Triss

Tre tv-program jag skulle vilja vara med i:
- Deal or no deal
- Postkod miljonären
- Bingolotto

Tre namn jag absolut inte skulle vilja heta:
- Gunvor
- Rigmor
- Anna

Tre webbsidor jag besöker dagligen:
- Min blogg
- Lunarstorm
- Google

Tre tillfällen då jag ofta gråter:
- När jag ser sorgliga dramafilmer
- När jag tänker på min pappa
- När jag läser fasansfulla självbiografier

Tre filmer jag aldrig får nog av:
- Ice Age 2
- The Rock
- Walk the line

Tre serier jag aldrig får nog av:
- Desperate housewives
- Prison Break
- O.C

Tre platser där jag intar ett lugn:
-
Vid havet
- I sängen
- I badkaret

Tre svenska ord jag tycker är äckliga:
- Galonbyxor
- Ringmuskel
- Mellangård

Tre yrken jag skulle vilja prova på:
- Stylist
- Programledare
- Psykolog

Tre saker som jag är utomordentligt bra på:
- Spara till något jag verkligen vill ha/göra
- Skriva

- Prata

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Tala fler språk
- Dansa bugg
- Dricka alkohol med måtta

Tre saker jag har om tio år:
- Ett stort nybyggt hus
- Ett underbart äktenskap med min ungdomskärlek samt tre söta barn
- En intressant och rolig karriär inom media

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback