Smällar man får ta

Jag har varit uppe sedan kvart över åtta då min pojkväns alarmaklocka vaknade till liv. Han skulle iväg på träning och jag själv kunde inte somna om.

Jag och mamma ska snart iväg till Kupolen och Borlänges obefintliga centrum. Jag ska försöka hitta en läcker jul- och nyårsklänning, helst i någon annan färg än svart. Sedan skadar det inte om jag råkar hitta något snyggt att sätta på mig i kväll. Jag och Theres ska ut på krogen och jag gissar att vi kommer hamna på samma ställe som Thomas och hela Forssas A-lag. Fast det är smällar man får ta. 

 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är väl kul att hamna på samma krog som din pojkvän?!

2006-11-25 @ 10:52:35
Postat av: Angelica

Hanna: Ja, och hans vilda fotbollslag..! Jo, men det är rätt kul faktiskt. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback