Oh happy day

Det blir en lång dag imorgon. Klockan kvart i nio ska jag och resten av klassen befinna oss i Karlstad och lyssna på timslånga föreläsningar om droger och alkohol och bevaka utställningar inom detta område. Vi ska nämligen göra en informationstidning åt landstinget och får 5000 kronor för besväret. Problemet är att den föreläsningen jag ska bevaka inte är förrän efter lunch. Fast då har jag tid att shoppa. Många påstår att man inte kan köpa lycka för pengar men mina nya ankelboots tyder dock på motsatsen. Jag är även överförtjust i mina vita fleece-mjukisbyxor från Bikbok, jag kanske köper ett till par imorgon. Och vinterskor! Det är ett måste. Jag har 400 kronor kvar att leva på den här månaden. För som en vis man sade vid namn Uggla: "Det kan vara vara värt att leva fattig ett tag om man får vara kung för en dag". Drottning i mitt fall. 


Mina ankelboots ser inte riktigt ut som dessa, mina är i skinn och med en rosett. Lovar att visa en bild inom kort.


  

Kommentarer
Postat av: Liza

Riktigt snyggt med ankelboots, lite kallt att ha de nu kanske. Jag måste verkligen köpa ett par vinterskor, snarast!!!!

Postat av: Angelica

Liza: Nej, mina är fodrade. :)

2006-11-14 @ 18:04:28
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Sara

Då har vi nog likadana skor, mina är med i svart skinn & med en fet rosett på var sko. :D

2006-11-15 @ 10:12:21
URL: http://www.luxuriouspearl.blogg.se
Postat av: Angelica

Sara: Ja, de kostade 899 kronor och är från Scorett.

2006-11-15 @ 10:21:44
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback