Nyårsklänning

Kupolen var snabbt avklarad och trots att det är löningshelg var det förvånansvärt lite folk som lämnat sina faluröda stugor. De kanske redan har handlat klart alla julklappar? Jag brukar vara ute i tid när det gäller julklappar men inte i år. Jag har bara handlat klart till mamma och älsklingen. Lillebror och styvpappa har ännu inte fått några paket. Fast jag vet ändå ungefär vad de önskar sig och som min ekonomi tillåter att jag köper.

Jag hittade för övrigt en jul- och nyårsklänning på Lindex av alla ställen..! Den var ruskigt snygg, knälång guldklänning med svart tyll och broderade blommor. Svårt att beskriva. Fan att min digitalkamera är död. Den satt perfekt på min lilla kropp och kostade endast 299 kronor, inte fy skam inte! Förutom detta nödvändiga köp handlade jag även en del onödiga saker som jag egentligen inte behövde. Som en dödskallescarf i guld och svart från Åhléns. Sedan testade jag den blommiga och fruktiga Dolce&Gabbana-parfymen Light Blue och den kan jag verkligen rekommendera om ni har sisådär 600 spänn till övers. Annars är också den leopardfärgade parfymen helt underbar med doft av orkidé och vanilj- min favoritkombination.


Kommentarer
Postat av: Alexzandra

euh. dolce luktar urk. Kør på den andra istællet :D fest hemma i borlænge ikvælL?

Postat av: Angelica

Alexzandra: Nej, de luktar underbart! Jag älskar vanilj, orkidé, ja, alla blomdofter! Ja, utgång! Ska du med? ;)

2006-11-25 @ 13:59:07
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Angelica

Haha, man blir lika förvånad varje gång man hittar nåt fint på Lindex. Nu senast hittade jag två linnen och ett smycke där, blev asförvånad.

Du MÅSTE lägga upp bild när din digitalkamera fungerar! *beordrar* Alltså, jag vill se vad det är för nån, man blir lika nyfiken varje gång folk hittat nåt snyggt där :)

2006-11-26 @ 21:22:12
URL: http://annilelica.blogg.se
Postat av: Angelica

Angelica: Ja, och även KappAhl har ändrat sitt sortiment helt, jag har hittat flera partylinnen där..!

Jag lade in mitt minneskort i mammas kamera och du, det funkade, så till helgen får du se min snygga klänning! :)

2006-11-27 @ 08:39:33
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback