It´s all about me

Namn: Angelica
Ålder: Nitton.
Bor: Borlänge och Karlstad.
Intressen: Journalistik, mode,
Ovana: Kliar mig ständigt på nästippen, vet inte varför men mamma gör likadant.
Religion: Jag har en kristen grundsyn men tror enbart på kärleken.
Mat: Mexikanskt.
Modeikon: Rachel Bilson och Nicole Richie.
Förebild: Mig själv.
Musiksmak: Rock.
Filmsmak: Psykologisk thriller.
Dröm: Har många...
Favoritklädmärke: Vila.
Förhållande eller singel: Förhållande utan tvekan.
Djur: En liten vit Bichon Frisé.
Tidning: SOLO, ELLE, Glamour och VeckoRevyn.
Mobil: Sony Ericsson.
Favoritskor: Ballerina och pumps.
Handlar helst på: Vila, Sara och MQ.
Stil: Klänning ofta och gärna.
Hår: Färgat rött, annars mellanblont.
Make-up: Mascara, kajal, ögonskugga, rouge och foundation.
Drömkille: Min pojkvän, fast David Beckham eller Josh Duhamel funkar också.

Jag och min bruna skinnjacka

Kommentarer
Postat av: Catti

Vilken himla söt bakgrund! :)

Postat av: Angelica

Catti: Tackar! :)

2006-11-29 @ 20:52:53
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback