Favoriter i tidningshyllan

Tidningar

Dessa tidningar läser jag alltid, vartenda nummer, vartenda ord. Typiska tjejtidningar som tar upp allt nödvändigt i en flickas liv: mode, shopping, skönhet, relationer, livsstil, karriär, personlig utveckling, kändisar, film och böcker. Jag vill dock påpeka att jag läser detta för nöjets skull, lika mycket som jag läser Aftonbladet för nöjets skull. Självklart läser jag även seriösa tidningar för att hålla mig uppdaterad, som Dagens Nyheter, Svenska Dagbladet och Dala-Demokraten. Egentligen läser jag allt jag ser, till och med det som står på mjölkförpackningen.

Vilka är dina favorittidningar?


Kommentarer
Postat av: Alexzandra

dem första tidningarna jag köper när jag kommer till Sverige är. Vecko revyn, Solo, Cosmo. sen köper jag allltid Klick & Fredag. ;D

Postat av: Angelica

Alexzandra: Du borde testa Glamour också, det är superbra läsning i ett perfekt handväsk-format!

2006-11-21 @ 11:02:10
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback