Den perfekte pojkvännen

Utseendet:
Han är lång och muskulös.
Han tränar ofta och har en atletiskt tilltalande kropp, magrutor är ett måste.
Han har mörkt hår och färgar det ibland efter smakråd från mig.
Han har en snygg frisyr med lagomt mycket gelé (absolut inte backslick á la brat).
Han har en sexig tatuering mellan skuldrorna.
Han har mörka ögon (färgen spelar mindre roll).
Han har ett vackert ansikte med fina kindben.
Han överväger att skaffa skägg efter att jag sagt hur sexigt Linus Wahlgrens skägg är i "Hundtricket".
Han har en snygg liten fotbollsrumpa (absolut inte en bred och stor hockeyrumpa).
Han har sexiga och vältränade lår.
Han klipper alla sina naglar rakt av och har aldrig sorgkanter under dem.
Han har alltid en fräsch andedräkt eftersom han varken snusar eller röker.

Personlighet:
 Han har liknande värderingar som jag vilket är en förutsättning för vår gemensamma framtid.
Han överraskar mig ofta (det kan vara allt från att hyra en tjejfilm jag velat se under en lång tid, köpa rosor en vanlig vardag, laga middag och tända ljus utan någon speciell anledning och kanske köpa någon fin sak till mig han sett i en affär och bara kom att tänka på att jag säkert skulle vilja ha en sådan).
Han tittar på Desperate housewives med mig för att gottgöra alla 90-minutersmatcher jag tvingats se.
Han accepterar mina beslut i fråga om att köpa de där byxorna för 2000 spänn eller göra en till tatuering.
När det är jul eller födelsedag behöver han inte fråga vad jag önskar mig. Han känner mig så pass väl att han vet vad jag vill ha.
Han klagar inte på mig när jag sitter och bloggar på kvällarna.
Han är intresserad av det som händer mig i min karriärsbana och uppmuntrar och stödjer mig i mina val.
Han går med på att låta mig välja film trots att jag valde sist.
Han låter mig ibland vinna när vi spelar spel bara för att han vet att jag är en sådan dålig förlorare.
Han är villig att lägga undan pengar i ett halvår bara för att göra min drömresa.
Han är den som kommer med förslaget att vi borde åka iväg på en weekendresa till London.
Han lägger märke till nya saker med mig, som ett par örhängen, målade naglar eller åtminstone att jag klippt lugg.
Han är den som lugnar ner mig när varmvattnet är slut, bilen är paj eller bara när jag har pms.
Han kommer inte med gliringar "den" tiden i månaden i stil med "Fan vad sur du är, har du mens eller?". Sådana saker säger man bara när man är en irriterande lillebror i 12-årsåldern.
Han betalar sexiga underkläder till mig eftersom han tror på mig när jag säger att "Älskling, jag kan porrdansa för dig klädd i dem sen".
Han vill alltid ha sex när jag är sugen.
Han ska alltid hålla om mig när jag är sur efter ett bråk och fräser "Låt bli mig". Det är en dold regel killar, när vi tjejer säger att ni ska gå härifrån så menar vi i själva verket att ni ska hålla om oss och ge oss mer ömhet och kärlek.
Han stannar hellre hemma med mig före en kväll på krogen med grabbarna (med det vill jag inte påstå att han ska vara en toffel som inte sett krogen sedan han var myndig).
Han är lagomt fåfäng. Han solar inte solarium varje vecka och använder inte BUS-créme på vintern men han täcker över eventuella finnar inför ett krogbesök och han köper trendigt snygga kläder även om det kostar lite mer.
Han ska behandla mig med respekt.
Han ska bli imponerad istället för grinig när jag vinner i bowling med fem strikar på raken.
Han är trogen, omtänksam, romantisk, gullig, sexig, social, rolig och framförallt ärlig.
Han följer med på min familjs släktmiddagar utan att jag behöver böna och be.
Han vill ha en framtid med mig som innebär villa, barn och giftermål (dock inom en avlägsen framtid).
Han ska lita på mig och jag ska kunna lita på honom så att vi kan anförtro allt till varandra och bevara varandras hemligheter.

Tror ni att det blir svårt för mig att hitta den perfekte pojkvännen? Det tror inte jag.
Faktum är att han redan sover i min säng.

Kommentarer
Postat av: Propp

Och sen blir det vardag...

Postat av: Angelica

Propps: Det här gör min kille varje dag, och vi har varit tillsammans i snart 4 år, så jag har väl bara haft en grym tur!

2006-11-02 @ 16:51:33
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Alexzandra

din kräsna bitch. haha ;P

2006-11-03 @ 02:25:22
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Angelica

Alexzandra: Varför nöja sig med det näst bästa när man kan få allt? ;)

2006-11-03 @ 12:42:14
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Hanna

Du har verkligen haft tur du!

2006-11-08 @ 16:26:59
Postat av: Angelica

Hanna: Ja, det har jag verkligen haft, och jag är så tacksam för det. :)

2006-11-09 @ 09:58:38
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback