Bloddrypande fantasi

En lång dag har äntligen nått sitt slut. Vi har varit och kikat runt i diarier på olika myndigheter och jag träffade en släkting till Ebba von Sydow. Den sydowska släkten är som bekant en enda stor släkt. Intressant utveckling av det här blogginlägget? Knappast.

Jag har ingen fantasi. Eller så har jag bara dålig fantasi. Tacka vet jag när jag var liten och skrev bloddrypande sagor på mattelektionerna och läste för klassen på roliga timmen varje fredag. Då blev jag tvingad till samtal hos läraren, han frågade om jag verkligen hade det bra hemma.

Jag kan säga att jag haft en underbar uppväxt men skräckfilmerna hittade jag tidigt, därav fantasin.

Kommentarer
Postat av: Pär

Var det Max eller Björn du träffade? =) Antar att de i varje fall är släkt med Ebba... Eller?

Postat av: Angelica

Pär: Ja, båda är de släkt med henne, men det här var en äldre stor dam från Karlstad. :p

2006-12-01 @ 19:40:53
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback