Avslöjanden

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?

- Jag tycker att Arvingarna har gjort en del fina låtar.

- Jag har aldrig rakat benen och det beror helt enkelt på att jag knappt har hår på benen.

- Jag vill gifta mig ung och jag kan inte ens skylla på att jag är religiös.

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Ärlighet.

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Ankan, Ica, Anki, you name it.

Hur var du som barn?
Duktig, ambitiös, gnällig och klumpig.

Vad tycker du om fildelning?
Jag älskar det även om jag låter andra göra smutsgörat.

Varför bloggar du?
För att utveckla mitt skrivande och få feedback.

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Det betyder lika mycket.

Vad kan man leva utan?
Dödsångest.

Vilket är viktigast hos din partner?
Att han kan ge mig trygghet och stabilitet i tillvaron och har ett mål med livet.

Har du funnit harmoni i ditt liv?
För stunden.

Hur ofta lagar du mat hemma?
Sällan.

Vad skulle du göra med ett friår?
Skriva.

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Mexico.

Hur svarar du i telefonen?
Angelica.

Är du pinsam på fyllan?
Personer i min närhet tycker det. Själv har jag aldrig förstått varför.

Hur ser folk dig?
Som ett störande objekt i deras perfekta liv eller som en härligt glad och sprudlande tjej.

Människa som gör dig enbart ledsen?
Ingen speciell.

Människa som gör dig enbart glad?
De som bjuder på sig själva.

Värsta känslan?
Hopplöshet.

Favorit tv-program?
Desperate Housewives, Prison Break och O.C.

När grät du senast?
I dag när jag läste ett sorgligt reportage om en pojke som dog i cancer, blott 15 år gammal.

Är du vidskeplig?
Till en viss del kanske men jag spottar aldrig när jag ser en svart katt för de är ju finast.

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Jag skulle flytta utomlands med min pojkvän och upptäcka världen samt träffa pappa en sista gång.

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Det finns ingenting jag inte vågar göra.

När blir man vuxen?
När man tappat barnasinnet, låt det aldrig hända mig..!

Vill du säga förlåt till någon?
Nej.

Vem är din hjälte?
Mamma.

Vad tror du på?
Jag tror på mig själv och kärleken.

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Jag är både och fast hade jag tvingats välja så är det tveklöst lycklig som går före ett snyggt yttre.

Vad är lycka?
Kärlek, vänskap och glädje.

Vilka personer beundrar du?
Per Bjurman.

Vem var din första kärlek?
Min första riktiga kärlek var Emil.

Vem har makten i ditt liv?
Staten och kapitalet.

Har du någon dold talang?
Nej, varför ska man dölja sina talanger?

Har du någon fobi?
Spindlar.

Vad är det pinsammaste du gjort ?
En hel del, du får läsa mina memoarer sen.

Kommentarer
Postat av: Fru K

Listan är stulen :-)

Postat av: Angelica

Fru K: Då ska jag läsa! :)

2006-11-25 @ 08:42:05
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback