Årets första julklapp

Första julklappen inhandlad och jag får allt mer julkänslor. Bara drygt sex veckor kvar till den mysigaste dagen på året.
Jag törs inte skriva vad jag köpte utifall att min karl skulle få för sig att snoka. Fast det var ett klädesplagg (va, får jag bara mjuka paket!) köpt på MQ.

Jag har alltid haft väldigt svårt för Jack&Jones och tycker mest att det enbart finns kläder för pojkar i högstadieåldern, men jag är villig att ändra mig efter idag. Jag vet inte om det beror på att killen som jobbar där på Kupolen är så grymt snygg eller om de faktiskt fått in bättre och snyggare kläder, men jag blev helt såld på hans svartvita rutiga skjorta och ska tvinga Thomas att köpa en sådan i helgen. Grungemodet på killar är här för att stanna och min lillebror har fått agera grunge-modell den senaste tiden. Idag handlade jag ett par svarta stuprörsjeans till han plus en fin svart skjorta för endast 600 kronor. Min lillebror blev både snygg och nöjd. Det är roligt att ha en bror när man får leka stylist.

Mamma ska få ett par läckra stövlar i julklapp. Det förtjänar hon efter sin operation och för att hon faktiskt är världens bästa mamma som uppfostrat mig till att bli världens bästa dotter. Vadå, har jag höga tankar om mig själv?

Kommentarer
Postat av: Fru K

Man ska ha höga tankar om sig själv!
Vi har också börjat köpa julklappar. Lika bra att vara ute i tid...

Postat av: Angelica

Fru K: Ja, det är skönt att slippa julruschen!

2006-11-05 @ 12:08:19
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Loverealme

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2007-12-28 @ 16:34:37
URL: http://loverealme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback