Känd från TV





För er som inte inhandlat examenskläder än så kan jag meddela att det är hög tid att göra det nu, och som vanligt har klämkäcka Sofi Fahrman en hel del shoppingtips i dagens Klick!. Men är det bara jag som tycker att denna klänning var ovanligt ful? Den sitter hursomhelst inte fint på fröken Fahrmans kropp.

Jag längtar så mycket tills jag får använda mina examenskläder! Jag provade dem igår, och då insåg jag att jag faktiskt gått ner en hel del i vikt. Jag väger 57 kilo nu, men mitt ideal ligger på 50 kilo. Fast 55 är mer lagomt för min kropp, jag vill ju ha former som är det kvinnligaste man har!




Den nakna sanningen om Linda Rosing. Jag är lika intresserad av Linda Rosings självbiografiska bok som jag var över Carolina Gynnings bok "Ego girl". Det vill säga att jag hellre tittar på målarfärg som torkar.

Det är tragiskt att dessa före detta Big Brother-medlemmar publicerar sina livsöden på drygt 150 sidor och blir lästa av 12-åringar som tycker att det är coolt att vara med i Big Brother och sedan bli C-kändisar som hamnar på löpsedlarna för att de varit i slagsmål, knarkat, gjort abort eller blivit bojkottad av Playboy. Kan inte Linda Rosing köpa en villa ute på landet och flytta dit med sina två barn och vara en riktig mamma som bakar bullar och hjälper dem med läxorna? Och kan inte Carolina Gynning bli en äkta bohem och måla sina tavlor i tysthet?

Jag är förbannat trött på C-kändisarna.


Kommentarer
Postat av: anahi

hehe ja håller me dej när d gäller c kändisar speciellt LINDA ROSING!!!

2006-06-12 @ 23:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback