Allt om mig och lite till

Namn: Angelica Helena M Lindvall
Födelsedag: 20 juli
Mobilsignal: Sean Paul- Get busy
Syskon: Simon
Längd: 162 cm
Vikt: 58 kg
Min idol: Mamma
Djur jag har/vill ha: Hund
Gör i min ensamhet: Skriver och sjunger
Jag har hånglat med: För många
Coca cola eler Pepsi: Cola
Samlar på: Minnen och fotografier
Om min drömkille vore ett djur vore han en: Vit tiger 
Gör om helgerna: Shoppar, festar, skriver, solar och är inne på nätet
Om jag vann 1.000.000 kr skulle jag: Resa jorden runt och ta med mig mina bästa vänner
Om jag vore en björn skulle jag: Ha björnsex
Det pinsammaste jag gjort: Oj, det är alltför mycket för att kunna ta upp här
Mamma kallar mig för: Hulda Märta Stina
Stjärntecken: Kräftan
Ögonfärg: Grönbruna
Semestrar gör jag helst: I ett varmt land
Jag är kär i: Thomas Hansson


Favoriter

Artist: Bryan Adams

Låt: Summer of 69

Årstid: Sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback