Stelopererad

Jag haltar som en stelopererad ko. Jag stretchade aldrig efter mitt stepup-pass igår och idag får jag ta konsekvenserna. Jag har förbannat ont i vaden, jag tror att det är värre än att föda barn. Faktiskt.
Men det går nog över, annars får jag hoppa på kryckor.

Ikväll är det sista deltävlingen i Melodifestivalen med ett flertal bra artister, Carola- the queen of schlager, Rednex - Dalarnas stolthet(?), Gunther-tralaladingdong-snubben, Roger Pontare (som jag för övrigt sjungit tillsammans med, det är lite coolt) och sen den där fula Sandra Dahlberg som inte kan skaffa en kille i sin egen ålder eftersom hon är så omogen(?). Eller bara patetisk. Det blir hursomhelst en intressant kväll, och imorgon är det "Andra chansen" som gäller och jag håller tummarna för Magnus Bäcklund och Patrik Isaksson.

Jag sitter och skriver en hemtena i religion nu, om hinduism och buddhism. Väldigt intressant om än lite trist. Jag ska strax ringa min älskling och kolla hur han kommer hit ikväll, annars måste jag hämta honom. Och det är jag för lat för.

Den 31 mars åker vi till Stockholm och handlar studentkläder, tjohoo!!


Kommentarer
Postat av: SKÅNETÖSEN

DET ÄR INGET FEL PÅ SANDRA ALLS. HON ÄR INTE ALLS FUL. OCH SANDRA OCH JIMMY PASSAR JÄTTEBRA IHOP! SÅD ET SÅ!

2006-08-31 @ 09:15:26
Postat av: Angelica

SKÅNETÖSEN: Du kanske inte vet hur man tar bort caps lock? Nåväl, det är din personliga åsikt, men jag tycker att Sandra Dahlberg är skitful och hon sjunger fulare än vad hon ser ut. Och det, min vän, är min personliga åsikt.

Postat av: Roadbattlestargalacticaclassic

love the web site lots of luck love to see more poems


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback