Det gör ont

Jag har ont i hela kroppen. Okej, jag överdrev. Men mitt ben är fortfarande trasigt, min hjärna fungerar inte till max (och jag har prov snart), min läpp har blivit drabbad av munsår (och jag är inte glad att jag var ett kärleksbarn när jag var liten då jag fick extremt många pussar som till slut gav mig munsår) och jag är fortfarande förkyld. Men det positiva (?) i det hela är att jag ska bara till skolan idag och skriva det där förbannade engelskaprovet och sen ha muntlig fördjupning i samhäll, och sen ska jag vara ledig resten av veckan. Eller sjuk. Ni får tro vad ni vill, men det är så att jag har hemtentor i varenda ämne, jag har bara en lektion på torsdag och en lektion på fredag, och då får man skolka.

Förresten, vem försöker jag övertala? Mamma? Jag är ju för fan 18 år och får bestämma över mig själv!!

Vad konstigt det känns.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback