Tone avstängd från TV4

Tone Bekkestad, meteorlog i 4:an vek ut sig i grabbtidningen Slitz i veckan och är numera avstängd från jobbet. Den stora frågan är varför Tone ska stängas av när TV4 har haft flera andra profiler som också vikt ut sig bland andra Tilde de Paula, Jessica Almenäs, Suzanne Sjögren och Pernilla Wahlgren för att nämna några. Vad är skillnaden?

TV4 har rätt att reagera, även om jag personligen anser att utviket var rätt harmlöst. Vad jag anser om utvik hör inte hit, men jag kan ju säga att Tone Bekkestad inte gjorde det för pengarna. Summan för ett utvik på ett mittuppslag och framsida ligger runt tusenlappen. Och det är väl en betydligt liten summa för att flasha brösten i en grabbtidning? De viker ut sig enbart för att få uppmärksamhet.

Min slutsats är att Tone Bekkestad inte borde stängas av för att hon vek ut sig i en sunkig grabbtidning, utan för att hon under sina sju år i rutan fortfarande inte lärt sig svenska.




Kommentarer
Postat av: Carro.

Personligen så tycker jag att det är ganska bra att ha en norska i tv, om du skulle börja jobba i norge inom tv, skulle du då vara tvungen att prata norska?

2006-06-22 @ 20:49:08
Postat av: Carro.

Ja men franska är väll grymt konstigt att jämföra med norska, man förstår ju vad hon säger. Det är väll huvudsaken.

2006-06-22 @ 21:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback