Sommaren 2006 slår allt

Jag måste vara skvatt galen. Jag ställde klockan på kvart över fem i morse för att powerwalka en timme. Sen när jag var klar gick jag en timme till med Texas. Då kändes det som att jag gick i sömnen, så trött var jag! Men det var mysigt- och varmt att vara ute och gå tidigt på morgonkvisten. Jag kände dofter som man annars bara har en tendens att lukta sig till när man befinner sig utomlands. Alla sorters blommor som lämnade ifrån sig en mysig doft, en lätt avgasodör och klädstrecken på gårdarna som luktade tvättmedel. Jag älskar sommaren i Sverige, speciellt den här sommaren som uppfyllt alla mina förväntningar. Jag ska strax ut och sola och läsa min nya bok "Djävulen bär Prada", en helt okej bok även om den är lite seg. Jag gissar att filmen som kommer i höst är mycket bättre, speciellt eftersom  Anne Hathaway (känd från "En prinessas dagbok") spelar huvudrollen, hon är ju jäkligt bra på att spela hysterisk och göra bort sig. Det blir nog en underhållande film. Annars längtar jag mest till två saker nu: Peace and Love som börjar redan ikväll och fortsätter fram till söndag morgon och premiären av "Pirates of the Caribbean 2" (Johnny Depp)!.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback