Shoppingfynd

Jag kom nyss hem från Borlänges obefintliga centrum. Fast trots att de flesta butiker flyttat till Kupolen så hittade jag ändå en hel del, bland annat en jättefin virkad Panos-bikini i korall som från början kostade 600 men som jag köpte för 299 kronor. Lovely. Jag ska nog bada med Thomas ikväll, han kommer inte kunna slita blicken från min snygga bikini.

Sen hittade jag en dyr liten minikjol som faktiskt ser ut som en Rock&Republic-kjol, den har två paljett kronor på bakfickorna.  Jag har alltid velat haft en Rock&Republic-kjol (eller jeans), men de går loss på sisodär 6000 kronor, och de pengarna lägger jag hellre på en utlandsresa. Men nu har jag åtminstone en kjol som liknar Victoria Beckhams undersköna kjolar, så jag är nöjd. Fast när jag fått min första riktigt feta lön ska jag köpa ett par Rock&Republic jeans, men då måste jag väga mindre än vad jag gör nu. Alla som har sett Victoria Beckham på bild vet vad jag talar om.

                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback