Shopping till bristningsgränsen

Idag har jag gjort slut på varenda krona som jag fick när jag fyllde år. Och jag ska åka till Göteborg nästa helg. Lyckat! Fast jag är riktigt nöjd med mina inköp, och ångesten har inte hunnit smyga sig på- än.

Det blev följande:


* 1 par Replay-jeans på rea 599 kronor.
* 1 lantligt linne från Vila för 200 riksdaler.
* 1 gult BH-linne från MQ för halva priset, 99 kronor.
* 1 diadem i guld från Kicks, endast 30 kronor (som du kan se på mig längre ner).
* 1 dödskallehalsband i guld från Ur&Penn, 50 kronor.
* 2 par söta undies i svart och vit spets från Gina Tricot, 49 kronor/styck.



Jag med mitt söta diadem och mitt coola dödskallehalsband.


Kommentarer
Postat av: anna

fint =)

som svar på din fråga: Nej det ska jag inte. Jag vill plugga direkt efter egentligen men eftersom jag ska gå psykologutbildning så måste man jobba ett år innan =/ så blir hemma ett år till...

2006-07-21 @ 18:45:45
Postat av: Liza

va fint! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback