Omvänt oralsex

Om jag inte pluggade till journalist skulle jag med all säkerhet utbilda mig till sexrådgivare.

Igår såg jag ett reprisavsnitt av Sex and The City. Samantha hade problem med sin nye kille. Han var het, sexig och en hingst i sängen, en riktig fullträff kan tyckas! Men hans sperma smakade mysko, typ klorin och sparris. Yummie. Hon serverade honom äckliga drinkar och konstig mat för att få hans sperma att smaka bättre, men misslyckades gång på gång. Samantha vände sig till sina väninnor för att få råd och sa en sak som jag reflekterat över:

"Tror ni att killar skulle göra det om det var omvänt? Att vi tjejer sprutade sperma i deras munnar?".

En viktig fråga faktiskt. För allvarligt, hur många killar skulle ta sin flickväns sperma i munnen om den smakade/luktade lika som killarnas? Inte någon överhuvudtaget skulle jag tro. Vad det beror på vet jag inte, killar kanske är smartare och vill inte svälja eller smaka på någonting som kommer ur samma hål som urin.

Min slutsats (sats!) är dock att tjejer, sug av era killar och ta det i munnen om ni vill, men svälj det för guds skull inte, det är hur många kalorier som helst!


Kommentarer
Postat av: Liza

Haha, roligt! Jag har dock hört att sperma innehåller typ vitaminer och skit. Så, sug av killen varje morgon så - vóila - du har fått dagens vitamintillskott ;)

Postat av: Sara, din blivande kollega

YEAH, i love SATC (: Satt & tänkte på avsnitter när Sam dejtar en gammal gubbe & tror att "alla katter ser likadana ut i mörker" men insåg sedan att de var mycket slappare i huden & hon tände inte ett dug gpå gamla män (fastän de var miljonärer)

2006-07-14 @ 12:36:24
URL: http://luxuriouspearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback