Göteborg

Jag och Johanna har under en tid försökt planera in en Stockholmsresa, men nästa helg ska Maria och hennes Thomas åka till Götet, och då frågade hon om vi hade lust att hänga på. Och vem tackar nej till att åka till Sveriges vackraste storstad? Det är ju fy skam att inte Göteborg är Sveriges huvudstad, det finns bara fördelar; dialekten, människorna, shoppingen och havet i närheten. Fast självklart har Stockholm sina fördelar också, jag kommer bara inte på några just nu.

Jag hoppas verkligen det blir av, jag är så sugen på att göra slut på mina födelsedagspengar på nya kläder och gå på Liseberg.


 




Kommentarer
Postat av: Carro

Göteborg är fint, och liseberg låter jättekul. Jag har inte varit där på flera år, det suger. Hoppas att du får en bra helg, jag är lite smått avis :)

Postat av: Liza

Göteborg är finaste staden i hela Sverige. Där bor jag om nått år ;)

2006-07-21 @ 01:00:44
URL: http://lizalindvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback