Född den 20 juli

Jag tror inte att det är bra för min hälsa att jag älskar Thomas så mycket som jag gör. Jag blir förtvivlad, ja, rentav gråtfärdig varje gång han åker härifrån. Hur kommer det egentligen fungera när det blir ett avstånd på tjugotvå mil? Inga negativa tankar nu, det är trots allt min födelsedag. Jag blev förvånad över presenterna jag fick av Thomas. Jag önskade mig inget särskilt, men tydligen känner han mig bättre än jag själv, så jag fick ändå saker jag ville ha. Bland annat Magdalena Graafs självbiografiska bok "Det ska bli ett sant nöje att döda dig", och dataspelet RollerCoaster och Zoo Tycoon i en härlig blandning. Ja, jag vet att man kan tro att jag fyller 11 istället för 19 år, men jag är helt såld på dom spelen. De är nästan mer underhållande än Sims2, eller de är förresten mer underhållande, för man kan bygga mycket mer, och det är ju det som är roligast! Sen fick jag Fares-filmen Zozo som kommer bra till pass nu när det är krig i Libanon och dåligt väder. Jag hoppas ni uppfattar ironin. Av Thomas föräldrar fick jag den nya Puma-parfymen som jag suktat efter i evigheter och två vackra blomkrukor med rosa rosor. Jag har världens bästa svärföräldrar. Och de har världens bästa son. Som är världens bästa pojkvän.

Jag fick pengar, köksgrejer och blommor av mormor, morfar och company. De flesta släktingar är på semester, så jag lär bli uppvaktad flera dagar. Inte mig emot. *skratt*

Nu väntar jag på att mamma och Fia ska komma hem med pizza, sen ska jag mysa framför underbara Walk the line och sucka drömskt åt Reese Witherspoons förtjusande klänningar.


Kommentarer
Postat av: Remymichelle

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback