15 bästa filmerna

Jag och Johanna satt nyss och såg en av alla mina tusen favoritfilmer- Oh brother where art thou med George Clooney i spetsen. Och jag skrattar så mycket varje gång jag ser den, speciellt åt karaktärernas speciella sydstatsdialekt. En underbar Coen-film som kan ses om och om igen.



I brist på annat kommer här en lista med mina absoluta favoritfilmer, ni får tycka likadant, men det är roligare om ni tycker att min filmsmak suger, så kommentera gärna. :)

The Rock.
Braveheart.
Seven.
Saw I.
Saw II.
Borta med vinden.
Dimmornas bro.
De omutbara.
Shrek.
Walk the line.
Titanic.
Lejonkungen.
Tarzan.
American History X.
Björnbröder.

 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tyvärr. Jag tycker nästan samma, fast i annan ordning. :P Du glömde bara Hostel!

2006-07-14 @ 07:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback