Audition

Strax ska jag göra i ordning mitt hår inför audition, jag vill ju inte att det ska hända samma sak som i "En prinsessas dagbok" där borsten fastnar i hennes tjocka hår. Jag hoppas verkligen att jag får en gratis makeover av mitt hår, det behövs verkligen. De får i princip göra allt; färga, permanenta, bleka, men helst inte klippa för mycket eftersom jag vill ha långt hår på studenten. :) Jag uppdaterar nog senare ikväll, eller så får ni vänta tills imorgon. Wella Studio, here I come!

Jag var tidigare ute och gick med mamma och Texas i det vintriga landskapet. Underbart att bo på landet med snövidder utmed vägkanterna.

Ännu tidigare idag var jag och mamma till banken och bytte minuten-kort till mig, och sen köpte vi billigt godis på Maxi och proppade i oss framför "Våra bästa år". Kan en måndag bli bättre? :)

Nu ska jag ringa Linnea, så att jag vet var jag ska hämta henne innan vi beger oss mot hotell Galaxen där audition äger rum. *Spännande*

Den som lever får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback