Vi fem

Den här roliga listan hittade jag hos Mats!

5 saker jag skäms för :
Att jag är så dålig på att höra av mig
Att jag säger de mest hemska saker när jag blir förbannad
Att jag har en dålig karaktär vad gäller träning och nyttig mat
Att jag säger de mest utflippade kommentarerna på fyllan
Att jag är lite för snål för mitt eget bästa

5 saker som jag har gjort det här året
Gått på kändisfest
Börjat utbilda mig till journalist
Flyttat hemifrån
Fått mitt första riktiga jobb som regional redaktör för Bröllopsmagasinet
Firat mitt sista tonår

5 saker jag vill göra nästa år
Åka på reportageresa till Ryssland
Skriva klart min bok
Planera att flytta ihop med älskling
Ha 20-årsfest hemma
Få vikariat på en lokaltidning

5 saker som jag är stolt över
Jag är bäst på att bevara hemligheter
Jag är grym i sängen, jag kan sova hur länge som helst
Jag är ambitiös och målmedveten i allt jag gör
Jag har en förmåga att få människor att öppna sig för mig
Jag har ett högt EQ

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Skulle kunna göras, men äter jag godis känner jag mig bara tjock oxå. O legat i soffan har jag gjort precis hela veckan. suck. vill gå o träna men är så jävla lat. O kan inte sova :-((( bö..

Postat av: Angelica

Alexzandra: Ja, denna jäkla brist på karaktär.. suck.

2006-12-17 @ 09:46:40
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback