Utvärdering

Idag pratade jag med en av mina lärare om mina tankar kring den gångna terminen. Jag sa som det var, jag älskar utbildningen och har lärt mig saker jag aldrig hört talas om förut men jag avskyr att bo på internat. Jag kom även på några saker som vi kan göra under vårterminen, det skulle bland annat vara intressant att åka till de största redaktionerna i Sverige, typ Dagens Nyheter, Aftonbladet eller Expressen. Nog för att jag var imponerad av Nya Wermlands Tidningen men Aftonbladet lär ju ha en ännu glassigare redaktion.

Jag fick även beröm av min lärare. Hon sa att hon var imponerad av att jag spottade ur mig texter snabbt vilket är en bra tillgång i yrket. Det ska gudarna veta.

Kommentarer
Postat av: Mary

HEj!
Vet inte ritkigt. vi måstwe hitta nya vinnar eförst.
var meningwen att den skulle gå i samband med artikeln där vi sökte folk - men hann tyvärr itne få med det!

2006-12-19 @ 13:56:57
Postat av: Angelica

Mary: Okej, då vet jag! Ni måste ha rätt mycket att göra, det är inte lång tid kvar till galan ju!

Postat av: Sara

Vi vad på DN, Expressen, Aftonbladet osv i september med klassen :P

2006-12-19 @ 21:32:03
URL: http://www.luxuriouspearl.blogg.se
Postat av: Angelica

Sara: Ja, det var säkert roligt! Något jag också skulle vilja, men vi har så mycket att göra hela tiden! =)

2006-12-20 @ 08:42:28
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback