Molkoms tidning

Idag kom vår nya tidning direkt från tryckeriet. Det är vår bästa tidning hittills, och vi kan verkligen känna oss stolta. Under hela förmiddagen lekte vi brevbärare och delade ut tidningar till alla hushåll i hela bygden. Brevbärare är verkligen ett underskattat jobb, fasen vad drygt det var men roligt! Borsett från en incident kan jag väl tillägga. Jag och Anna skulle nämligen vara riktigt snälla och lämna tidningar uppe vid kyrkan som ligger på en hög kulle. På vägen ner straffade Gud mig med detsamma och lät mig falla och skrapa upp knät, förstöra byxan och bloda ner handen. Där fick man för att man gjorde en god gärning..!

Här är resultatet (av tidningen alltså)!

Molkoms Tidning



MT

Första sidan med redaktionsbilder, ledare och tre artiklar varav den första är min till vänster.

Mittuppslag

Mittuppslaget.

Varg artikel

En av fyra artiklar jag hade med i tidningen, den här om vargen som delar Värmland i två opinioner är den bästa och skriven av både mig och Ida. Fyndig rubrik va!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback