Hemvändarnas utekväll

Idag följde jag med min pojkvän till Kupolen för att köpa de sista julklapparna till hans föräldrar och syster. Jag tror att de kommer bli mycket nöjda. Sedan åkte vi och handlade mat inför juldagen, det blev fläskfilé, klyftpotatis, bearnaisesås och sallad. Vi måste nog se till att äta och dricka i tid så att vi får bra platser i den kilometerlånga kön in till S2. Jag kommer ändå få stå och huttra i min lila cocktailklänning men jag kanske kan dra på mig ett par varma fleecebyxor i väntan på hemvändarnas utekväll.

X-cider X-mas


Kommentarer
Postat av: Pär

Kameran kostade en hel del, men då fick jag med ett minneskort på 2 GB samt ett objektiv och en kameraväska. Hade behövt ett extrabatteri med, men det får bli ett senare inköp. Handlade på El-Gigantens webshop. När jag hade lagt samman alla saker som jag behlvde till kameran så var det den affären som var billigast.

Förresten, hur lång kö var det på S2? Vi satt och åt julbord på Bolanche redan vid sju och kunde sedan gå raka vägen in på krogen, utan att stå i kö eller betala inträde. Rekommenderas varmt, den dagen du uppnått min höga ålder. =)
Tittade ut genom fönstret på den snabbt växande kön till S2. Hoppas ni tog er in till slut.

Postat av: Angelica

Pär: Vi stod först i kön och då var klockan nästan åtta och vi var inne tjugo minuter senare. Det blev en låååång natt!

2006-12-29 @ 19:58:15
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback