Första advent

Första advent och jag har druckit både glögg och julmust och bakat över hundra lussebullar och lussekatter. Julen är den mysigaste tiden på året. Fast var finns snön? Klimatförändringarna är ingenting man kan blunda för längre. Jag vet några som hittade färska kantareller häromdagen, och det är december.

Det är något som är fel med vår jord, men vad gör vi åt det? Vi skriver på en uppropslista på Aftonbladet men ingen av oss börjar använda lågenergilampor för det...

Likgiltighet och egoism förgör vår värld.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Lussebullar!! Ska gå och ta mig en nu bara för det :)

Ha det

Postat av: Angelica

Fredrik: Ja, det är så gott! Jag älskar julen!

2006-12-04 @ 19:23:44
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback