Ett bedårande barn av sin tid

På måndag kommer en journalist hit från Karlstadstidningen som ska intervjua mig om fenomenet bloggar. Jag har bloggat i snart ett år nu och har närmare 20.000 läsare per månad. Det är väldigt roligt men samtidigt skulle det vara roligare om fler kunde kommentera. Jag vill ju ha kontakt med mina läsare samtidigt som jag vill veta vilken min främsta målgrupp är. Jag har aldrig medvetet satsat på en speciell målgrupp men jag skulle gissa att de flesta är runt 16-25 år. En annan sak som gör mig oerhört nyfiken är varför ni läser min blogg. Vad är så intressant med just min blogg?

Det är roligt att blogga, ingen tvekan om saken. Fast ibland när jag får skrivkramp och inte längre har några idéer eller tankar så är det inte lika kul och då funderar jag på att lägga bloggandet åt sidan. Fast jag tar mig oftast i kragen och malar på texter ändå till er förtjusning eller irritation!

38987-32

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tycker att du skriver bra, både språkligt och innehållsmässigt. Dessutom har du fin design på bloggen! ^_^

Postat av: Angelica

Angelica: Åh, tack, vad glad jag blir! Ja, designen är onekligen snygg, Madelén är en duktig grafiker. ;)

2006-12-08 @ 07:59:51
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Angelica

Observatör: Tack! Varför tycker du att den är så intressant då? Angående läsarna, det är ju olika för varje månad, ibland ställer jag besökararkivet efter vecka, förra veckan var det 7.000 unika besökare vilket blir en hel del per månad. Fast det finns ju de som har bloggar med 20.000 läsare i veckan, DET är imponerande!

2006-12-08 @ 08:00:02
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Fredrik

Jag har precis hittat hit nästan, men jag gilalr den redan :) du är duktig på att skriva kan man ju lugnt säga. Grymt mycket bättre än en annan... Och det märks ju inte minst i dina 20.000 läsare :).

Och jag ÄLSKAR din titel, den får att tänka på Magnus Ugglas senaste album som jag tycker är otroligt bra :)

Ha det bra

2006-12-11 @ 13:35:27
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Angelica

Fredrik: Oj, tack! Nu blir jag verkligen illröd i ansiktet av allt beröm. =p Ja, titeln är riktigt bra, men jag undrar just vem som var först med den, jag eller Magnus Uggla? Fast han kan få vara upphovsman, för Uggla är den bästa vi har i Sverige.

2006-12-11 @ 14:24:42
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Pär

Nu vaknar besserwissern i mig igen. Har för mig att Uggla gjorde en coverskiva på en massa Karl Gerhardlåtar, bland annat den som heter lika som din blogg. Trodde bestämt att det var därifrån du hade hämtat namnet. Imponerande att du har så många besökare, jag är nog en av de flitigaste. =)

2006-12-12 @ 15:02:52
URL: http://lps.blogg.se
Postat av: Angelica

Pär: Om jag tänker efter så valde jag nog namnet efter någon textrad ur någon av Nationalteaterns låtar. Minns inte vilken det var men ja, det var nog så. Tack för den fina kommentaren! :)

2006-12-12 @ 17:13:46
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback