Egypten vers. Sverige

Jag vägrar låta Thomas vinna matchen Sverige-Egypten. Vi ska åka till Egypten om det så är det sista vi gör tillsammans. Jag skiter fullständigt i att han har tre träningar den veckan. Vi planerade den här resan för ett halvår sedan. Och jag skiter också i att hans tränare blir arg. Vi behöver göra en insats för vårt förhållande. Det borde faktiskt vara viktigare än tre ynka träningar?

Ett tips till alla tjejer därute: Inled aldrig ett seriöst förhållande med en fotbollsspelare. De må vara snygga och vältränade men det är inte värt att sitta och frysa häcken av sig på läktaren för att se 11 pojkar lattja med en boll. Fast ack, vad charmiga dessa fotbollsspelande pojkar ändå är...

Paradiset

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag förstår inte, du kanske inte var seriös när du skrev. OM du var det så kan jag ju bara säga att han har ju lika stor rätt att satsa på elitfotboll som du har att satsa på journalistik, som du nu gör eftersom du både jobbar med det och pluggar till det. Man skulle ju följa sina drömmar, eller hur? Om hans dröm är att bli fotbollsproffs, så let him try.

Postat av: Angelica

Carro: Jag skulle aldrig tvinga han att välja mellan mig och fotbollen, men nu är det på helt andra grunder. Dessutom planerades den här resan för ett halvår sedan och redan då visste han att fotbollsträningarna började på allvar igen i januari.

2006-12-04 @ 20:52:05
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback