Borlänge by night

Imorgon ska jag och ♥älsklingen♥ upp tidigt för att åka och köpa de sista julklapparna och jag ska förhoppningsvis hitta den röda fina kjolen på Indiska som Ida http://idis.blogg.se/141206140839_julfin.html köpt. Den är så söt och kostar bara 149 kronor, skulle sitta fint på julafton och jag vill ju inte smutsa ner min fina klänning som jag ska ha på mig på juldagen. Ni ska få se bilder på den när jag har tillgång till en kamera.

Efter shoppingturen ska jag iväg på en intervju för Bröllopsmagasinet och sedan är det dags att göra sig i ordning och pallra sig ner till stan. Det vankas nämligen fylla och fest hemma hos en fotbollsspelare, jag ensam bland alla grabbar som vanligt. Fast Johanna ställer upp och roar mig när de andra snackar fotboll. Och brudar.

Fylla och fight, Borlänge by night!


Kommentarer
Postat av: Paola

Hej. Hörde att du hade ngn bild på en skinnjacka som du har :) Jag hittar den inte ?

Postat av: Angelica

Paola: Jag är ledsen, jag har raderat den tyvärr. Men jag kanske kan lägga upp nya i helgen!

2006-12-16 @ 08:50:31
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback