Borlänge boogie

Jag och mamma var på Kupolen idag som hade extra öppet för alla de som panikhandlar de sista julklapparna. Fast det är vi klara med, vi var där och shoppade saker åt oss själva. Jag unnade mig Beckham-parfymen Intimately, ett svart linne från H&M och den ultimata kärleksfilmen "Dagboken- jag sökte dig och fann mitt hjärta" (ett sådant förhållande borde alla ha)! Jag hade även tänkt köpa den där klänningen som alla vill ha, i svart brokadmönster och tyll för bara 198 kronor men den fanns bara i stora storlekar och jag är en nätt liten 36:a. Mamma köpte en fin tunika till sig själv och "Stockholm Boogie" till mig och Simon. Jäklar vilken rolig rulle och ett grymt bra soundtrack! Det var nästan så att man fick sommarkänslor.


Kommentarer
Postat av: Sofie wiklund

Kul att du skriver för bröllopsmagasinet. Hur kommer det sig? OCh hur är det att plugga journalistik i karlstad?
God jul!
//Sofie

Postat av: Angelica

Sofie Wiklund: De sökte extraarbetande journalister och jag skickade in mitt projektarbete från gymnasiet som är en bröllopshandbok, och de tittade genom den och så fick jag jobbet!

Jag älskar att plugga (det låter sjukt, men så är det). Fast det är väl bara för att journalistik är bland det roligaste som finns och man får göra massvis med praktiska saker som man förhoppningsvis får nytta av senare! :)

2006-12-21 @ 23:45:17
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback