Årskrönika

Årets fest: När jag var vimmelreporter på Rockbjörnsgalans efterfest på Cirkus i Stockholm

Årets puss: När jag pussade Darin på Rockbjörnsgalan (jag blir fortfarande påmind av det från obekanta på krogen)

Årets dryck: X-cider X-mas

Årets drink: Geting

Årets mat: Grillat

Årets dygn: När jag tog studenten den 9 juni

Årets snackis: Maktskiftet

Årets sporthändelse: När Zinedine Zidane tappade behärskningen i VM och skallade en italiensk spelare

Årets knarkskandal: När Sjöberg och Nylander snortade kokain men blånekade trots de uppenbara bevisen

Årets festival: Peace and Love i Borlänge

Årets misstag: När jag tackade nej till att vimla runt backstage med artisterna på Peace and Love

Årets jobb: När jag blev regional redaktör för Bröllopsmagasinet

Årets utbildning: Journalistlinjen vid Molkoms folkhögskola

Årets konsert: Bryan Adams i Löfbergs lila arenan i Karlstad

Årets avrättning: Saddam Hussein

Årets låt: Crazy med Gnarls Barkley

Årets skiva: Futuresex/lovesounds med Justin Timberlake

Årets resa: Värmland tur och retur

Årets film: Walk the line

Årets snygging: Thomas Hansson i FBK

Årets drygskåp: Carolina Gynning på delad plats med Linda Rosing

 


Årets journalist:
Reneé Nyberg

Årets stilikon: Nicole Richie

Årets plagg: Klänning och leggings

Årets nöjesnyhet: Att det lönar sig att knarka, i alla fall om man ser ut som Kate Moss och kammar hem kampanjer efter kampanjer och tjänar mångmiljonbelopp


Årets blogg:
Engla´s showroom

Årets ord: Rondellhund

Årets par: Kate Moss och Pete Doherty tragiskt nog

Årets skilsmässa: Reese Witherspoon och Ryan Philippe

Årets bröllop: Tom Cruise och Katie Holmes

Årets nörd: Seth Cohen

Årets diva: Carola

Årets baby: Shilou

Årets bil: Min cab, Renault 19
 
Angelica Lindvall


Kommentarer
Postat av: Carro

Oh, lång lång lista.. själv hade jag ingen direkt lust att göra min lista såå lång, men din va rolig :)

Postat av: Angelica

Carro: Tack!

2007-01-01 @ 20:13:05
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback