Andra bullar

Jag trodde att jag skulle stressa ihjäl mig över mitt nya bröllopsprojekt samt alla artiklar som ska skrivas till Molkomstidningen, men det funkar bra. Hittills. Ni får väl se vad som står i bloggen i slutet av veckan. Då kanske det är andra bullar.



Apropå bullar. Jag har ätit minst ett dussin lussekatter under helgen och jag och min hund stod bokstavligt talat och dreglade när mamma dekorerade sin populära smörgåstårta som vi gav Carlia bil för all hjälp med min baby-cabriolet. Jag har inte ätit smörgåstårta sedan min student. Åh, studenten. Dagen som planerades minutiöst och blev en fullkomlig lyckoträff. Och allt har gått planenligt sedan dess. Jag går min drömutbildning, jag har ett frilansjobb och jag har drömmar och mål. 

Livet leker som mitt alter ego brukar säga.

Kommentarer
Postat av: Miomiom

Hello admin, nice site!
Good content, Beautiful design, thanks!
Greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback