The Break Up



Jag såg nyss The Break Up på Astoria i Borlänge tillsammans med lillebror, pojkvän och bästis. Det var en helt okej film, dock en aning seg, fast tre plus lyckas den skrapa ihop. Jag blev i alla fall positivt överraskad att en amerikansk komedi kunde sluta med att kärleksparet inte lever lyckliga i alla sina dagar. Jennifer Aniston gör här en av sina bästa filmroller, och jag blir nästan förälskad i Brads exfru. Hon är verkligen naturligt vacker (trots en plastikopererad näsa). En typisk girl next door, men Brad och Angelina passar kanske bättre ihop med tanke på deras engagemang och vilja att adoptera och hjälpa alla utsatta barn här i världen. Jag har alltid tyckt att Angelina Jolie är sexig, men jag skulle nog aldrig våga kyssa hennes enorma läppar eller ha sex med henne när hon själv avslöjat i intervjuer att hon sover med flera knivar i sängen och är förtjust i blod. Fast Brad verkar gilla det.

Okej, mina läsare, nu gör vi en omröstning! Om du var Brad, vem hade du valt?

Team Aniston                      
   Team Jolie

 

Kommentarer
Postat av: Fröken Björk

Givet Aniston. Jolie är ful. Eller i alla fall rätt trist. Men jag är väl ungefär den enda i hela världen som tycker det...

Postat av: Angelica

Fröken Björk: Jag håller med dig.

2006-08-10 @ 18:04:53
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Sara

Aniston vem annars?

2006-08-13 @ 13:15:55
URL: http://www.luxuriouspearl.blogg.se
Postat av: Nikki

Team Jolie, Aniston är ful & tråkig. Angelina het & spännande & dessutom snäll, hon adopterar barn t.e.x.! Medan Aniston skaffar hårförlängningar som förstör håret, ytligt inte sant?

2006-11-27 @ 17:21:23
Postat av: Angelica

Sara: Aniston är väldigt söt och känns väldigt naturlig i jämförelse med Angelina.

2006-11-27 @ 21:34:41
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Angelica

Nikki: Smaken är som baken, delad. :)

2006-11-27 @ 21:35:01
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback