Nytt i garderoben

Jag och Johanna hade en intensiv dag igår. Vi shoppade, shoppade och sa jag shoppade? Johanna gjorde slut på halva sin lön, själv fick jag lov att vända och vrida på varenda krona (det måste ju räcka till alkohol på lördag *host*). Hursomhelst framkallade jag sommarens bilder, köpte fyra trosor, en necessär som jag kan lägga allt smink i när jag flyttar, hårspännen och ett grymt snyggt korsettlinne i pastellgrönt för bara 70 kronor! Sen hittade jag ett par ankelboots inne på Skohuset som jag ska köpa innan jag flyttar. Svarta såklart.



Uh, såg att det fanns stringtrosor man kunde köpa på Ebay och Blocket! Äckligt... Jag menar, det kanske står att de inte är använda, men vem vågar tro på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback