Linda Rosing på beställning

Journalistlinjen på Molkoms folkhögskola producerar artiklar och krönikor i rasande takt till en valtidning för ointresserade ungdomar i åldrarna 18-26 som ska vara uppe på webben innan riksdagsvalet den 17 september.

Själv är jag en av två chefredaktörer och har än så länge bara skrivit ett kåseri med rubriken "Alkohol är det bästa som hänt Sverige". Är ni nyfikna är det bara att spana in tidningen när den är klar. Jag kommer länka den härifrån så det blir inga problem att hitta den. Om ni är ointresserade av både politik och alkohol, så kommer det också en intervju med Linda Rosing som startat Unika Partiet vilket säkert kommer locka en hel del läsare. Jag vet att det är svårt att låta bli att läsa om Linda Rosing i hennes eviga mediakarusell eftersom man verkligen, verkligen vill avsky henne. Men jag lovar att inte säga till någon att ni läst artikeln om henne.

9 dagar till deadline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback