Jag-form

Jag har rökt en cigarr.
Jag har aldrig rökt en hel cigarett.
Jag har testat hasch (gör det inte, det är farligt har jag hört).  
Jag har varit full.
Jag har hånglat med någon av samma kön (och inte bara en heller).
Jag har varit kär.
Jag har blivit dumpad
Jag har dumpat någon.
Jag har sagt upp mig från ett jobb.
Jag har aldrig blivit tagen av polis (inte ens den gången då jag körde i 130 på 90-väg och en polisbil låg bakom).
Jag har spytt i en bar.
Jag har aldrig varit med i ett knytnävsslagsmål.
Jag har aldrig rymt hemifrån.
Jag har flyttat hemifrån.
Jag har varit kär i kärleken.
Jag har varit kär i en känd person.
Jag har gjort bort mig inför en kändis.
Jag har hånglat med en främling.
Jag har skolkat.
Jag har aldrig varit utanför Europa (dock i Turkiet på den asiatiska sidan om det nu räknas?).
Jag har åkt snowboard.
Jag har tagit smärtstillande.
Jag har aldrig varit i ett våldsamt förhållande.
Jag har gjort en snöängel.
Jag har legat på rygg och sett molnen sväva förbi.
Jag har byggt ett sandslott.
Jag har hoppat i en vattenpöl.
Jag har fått alla mina önskningar inslagna.
Jag har aldrig ätit kattmat.
Jag har sjungit i duschen.
Jag har burit en svart klänning.
Jag har aldrig brutit ett ben.
Jag har drömt att jag gift mig med någon.
Jag har skrikit så att jag tappat andan.
Jag har pratat i telefon i mer än fyra timmar i sträck.
Jag har stannat uppe hela natten.
Jag har klättrat i träd.
Jag har trott på spöken.
Jag har burit fula och annorlunda kläder bara för att jävlas med andra.
Jag har fuskat på prov.
Jag har haft en cd med Britney Spears.
Jag har sovit naken.
Jag har badat näck.

Jag har haft ett minst sagt roligt liv i jag-form.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback