Höstens prioriteringar

Min lista som jag måste följa/alternativt tvinga mig själv att följa under höstens mörka månader: 

1. Plugga hårt och skoningslöst så att jag blir bättre än bäst på journalistik.
2. Åka iväg på reportageresa med klassen till något spännande land.
3. Gå ner minst fem kilo innan jul (power-walka is the shit)!
4. Köpa ett par läckra svarta ankelboots och kanske några ballerinaskor till. 
5. Se Bryan Adams i Löfbergs lila arenan i Karlstad den 22 september.
6. Åka iväg på en långresa till Brasilien/Egypten eller något annat exotiskt land innan jul. 
7. Spara ut luggen och håret så att jag ser normal ut igen. Kort hår är tantigt. I alla fall på mig. 
8. Åka hem emellanåt och festa med alla vänner som ännu inte lämnat Borlänge. 
9. Fixa ett nytt pass.
10. Undvika att börja prata värmländska. Det räcker gott och väl med dalmål. 


Kommentarer
Postat av: Fröken Björk

Powerwalk really IS the shit! Det är faktiskt det enda sättet som jag kan motionera på utan att träna ihjäl mig alternativt tröttna totalt! Det är också det enda sättet jag kan förändra min vikt på utan att bli riktigt sjuk igen... När jag vill gå ner "riskfritt" (det är ju aldrig riskfritt när man har ätstörningar...) så går jag ut med hunden en timme varje kväll. Ett kilo i veckan går man ner på det.

När det gäller exotiska resmål kan jag bara rösta för brasilien. Av de dryga 25 länder i 4 världsdelar som jag hittils besökt är brasilien bäst!!!

Postat av: Angelica

Fröken Björk: Ja, det är verkligen superenkelt att gå ner i vikt när man power-walkar och man mår så bra efteråt! Ja, Brasilien verkar vara ett superhäftigt land, verkligen något man vill se med egna ögon. :)

2006-08-10 @ 01:17:32
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback