I love you

 
Nu har Angelica Lindvall och Thomas Hansson varit tillsammans i 3 år och 1 dag. Vi har verkligen vuxit tillsammans, från att vara omogna nionde-klassare till betydligt mognare studenter. Vi har haft våra farväl men alltid lyckats haft lika många försoningar. Och jag ångrar ingenting. Jag älskar dig mest av allt, du är allt jag någonsin velat ha. Min bästa vän, mitt livs kärlek, mitt allt.

Vi hade en mysig och lugn 3-årsdag. Vi låg hemma i sängen och tittade på film och åt popcorn och sen på kvällen tittade vi på tvillingarna, Eve och Elles dansshow och efter det åt middag på Matpalatset. Tråkigt nog hade Thomas match på kvällen, men jag fick i alla fall en hel underbar dag med världens mest underbara kille. Och jag blir bara mer och mer kär. Jag längtar så mycket tills vi förlovar oss och flyttar ihop!

Words dont come easily. Like I love you. I love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback