VIP-reporter på Rockbjörnen

Det har varit en grymt konstig helg för mig. Jag har fått världens chans och jag tänker njuta av varenda liten millisekund på Rockbjörnsgalan som bär av stapeln den 15:e januari. Och jag ska göra allt för att ta tillfället i akt och verkligen få så många intervjuer, fotoblixtrar och vimmel med alla artister och kändisar som möjligt.
Det här kommer se fint ut i mitt CV. *ler*
Jag vet att det låter otroligt fånigt, men jag är ju totalt oerfaren i sådana här sammanhang, så vad i helvete ska jag ha på mig? Galaklänning känns passé trots att det är en gala jag ska gå på.. hm.. räcker det inte bara med ett par snygga jeans, ett par shyssta skor, en fin topp och smycken? Hursomhelst måste jag hänga på låset vid Kupolen på annandagen. Jag är sugen på en guldtopp jag såg i Veckorevyn.. den var inte fasligt dyr. Fast jag vill ha en ny mobil också, och ett par skitläckra Nike-skor jag såg på Stadium i guld.. "För jag vill leva la dolce vita..."

Kommentarer
Postat av: Liza

Jag hjälper dig mer än gärna med kläder till Rockbjörnen-galan :D Det kanske också ser bra ut i mitt CV - "stylade reporter till Rockbjörnen-galan". Haha. Älskar dig kusin-vitamin

2005-12-19 @ 21:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback