Lunarstorm

TACK LUNARSTORM, NI HAR INGEN ANING OM HUR MYCKET DET HÄR BETYDER FÖR MIG.

Ska lilla jag, Angelica, från Bäsna vara vip-reporter på Rockbjörnen-galan i januari, få mingla med alla kändisar, intervjua de coolaste stjärnorna, ta massvis med kort och blogga järnet och sedan publicera allt på Lunarstorm. Jag som bara skickade in till tävlingen på skoj! Jag trodde ALDRIG jag skulle vinna! De sa att det var 500 sökande och jag vann för att jag hade bästa motiveringen! Jag som skrev så jäkla kaxigt..!

Jag satt vid datorn igår, strax efter 14 och hörde mobilen ringa, men jag orkade inte springa ner utan bad mamma svara. Och hon såg ut som ett levande frågetecken och viskade "Det är från Lunarstorm". Jag tänkte i ren panik: "Oh my god, har jag skrivit något dumt och måste böta nu?". Jag kopplade inte alls vad det kunde vara förrän tjejen i telefonen sa att jag hade vunnit och blivit Lunarstorms vip-reporter på Rockbjörnen-galan den 15-16 januari. Sedan babblade hon på om att de betalade min och en valfri kompis resa till och från Stockholm, hotellnatt osv. Mitt leende blev bara större och större! Sen började hon snacka om själva jobbet: "Ja, du ska ju mingla bland de artister och band som är nominerade och intervjua dom och blogga järnet därifrån och ta massvis med kort som du ska publicera på din egen användare på lunar, ja, du får ju välja om du vill ha ett halvårs vanlig PRO eller PRO2, och din kompis får samma sak och jag vill att du ska svara på frågorna jag bifogar i mejlet så snabbt som möjligt så vi kan publicera det på Lunarstorms startsida".

Ni anar inte hur STORT det här är för mig! Jag har ju inget andrahandsval, jag SKA bli journalist, och det här är jobbet jag drömt om, det som jag verkligen vill bli; nöjesjournalist och mingla med Sveriges elit!! Tack Lunarstorm, ni har inte bara förgyllt min dag, ni har förgyllt min karriär innan den ens börjat!



Kommentarer
Postat av: Mie

GRATTIS till dej måste ja säg :)

Postat av: Tobias

Låter helt perfekt :) grattis.

2006-01-17 @ 07:19:56
URL: http://tobbsi.mine.nu
Postat av: Hokamo

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2008-01-16 @ 01:46:16
URL: http://hokamo.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback